​ ذخيره ساز EMC ​ ذخيره ساز EMC

شرکت سورنا

​ ذخيره ساز EMC

كمپاني EMC يكي از بزرگترين شركت ها در حوزه امنيت اطلاعات، تجزيه و تحليل اطلاعات،  مجازي سازي،  كلود و غيره مي­باشد.  در حال حاضر بازارهاي هدف Dell EMC شامل شركتهاي بزرگ و مشاغل كوچك و متوسط در بازارهاي مختلف مي­باشد.

امروزه روند رو به رشد Cloud Computing و Big Data در حال تغيير فناوري اطلاعات است و شركت ها را ملزم به يافتن شركاي جديد و سرمايه گذاري در محصولات جديد مي كند. شركت Dell EMC اين موضوع را فرصتي براي رشد و ايجاد يك سبد محصولات و خدمات، براي تأمين اين نيازهاي نوظهور ميداند. اين شركت محصولات و خدمات جديدي را با هدف كمك به مشتري براي انتقال ساده تر، به محاسبات ابري اضافه كرده است.

ذخيره سازهاي EMC
شركت EMC سير متنوعي از خدمات و سرويس هاي متفاوت را در صنعت شبكه ارائه ميدهد.  اين شركت در سال ۲۰۱۱ با توليد سري جديدي از محصولات ذخيره ساز با نام VNX كه در واقع تركيبي از مدل هاي ذخيره ساز Clarion  و Celera مي باشد سهم عظيمي از بازار ذخيره سازها را به خود اختصاص داد.

از مهمترين ويژگي هاي اين محصول وجود نرم افزارهاي قدرتمندي است كه ذخيره ساز را در برابر مشكل از دست رفتن اطلاعات محافظت مي نمايد. اين نرم افزار ها كه به صورت Locally و Remotely سيستم را در برابر هر گونه مشكلات غير قابل پيش بيني محافظت مي نمايد علاوه بر بالا بردن بازدهي سيستم، مي توانند بصورت كامل، محل قرار گرفتن اطلاعات بر روي ديسك هاي پر سرعت، پر ظرفيت و SSD را تشخيص داده و مديريت نمايند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/13 ساعت: ۰۹ توسط:sorena-c18 :